TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI
İade işlemleriniz ile ilgili ; Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde
+90 507 890 00 69 WhatsApp hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
♦ Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının
kullanılması için, ürünün ambalajının yeniden satılmaya uygun olması,
ürünün bozulmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Orijinal
ambalajı olmadan iade olarak gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
Ürününüz firmamız tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı,
aksesuarları, kontrol edilecektir.
İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz
doğrultusunda sizin için ürün bedeli tutarında hediye çeki tanımlanır ya
da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Ürün
bedelinin tarafınıza geri ödenmesini tercih ederseniz; eğer ödeme şekliniz
“Kredi Kartı” ise; para iadesi online olarak kredi kartınıza yapılacaktır.
Ödeme şekliniz “Havale/EFT” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numarasına
ait hesabınıza para iadesi yapılır. İade tutarınızın hesabınıza/kartınıza
yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Hasar Görmüş/Deforme Ürün
♦ Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve
üründe fark edebileceğiniz bir hasar ya da ambalaj deformesi olup olmadığını
kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir
tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı
ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz. Aldığınız
ürün "hasarlı" ya da ambalajı "deforme" ise bunun için
"Kargo Hasar Tespit Tutanağı" gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için
yapacağınız "hasar bildirimi" kabul edilmeyecektir.
♦ Kargo tarafından firmamıza, ürünün hasarlı
olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak
ve ürün tutarı değerinde “para iadesi” gerçekleştirilecektir.
Arızalı/Bozuk Ürün
♦ Teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün
içerisinde +90 507 890 00 69 Whatsapp
hattımıza mesaj atarak ürünün arızalı/bozuk olduğunu mutlaka bize bildirmeniz
gerekmektedir.
♦ Kargo ile göndermiş olduğunuz arızalı/bozuk
bildirimi yapılan ürün Ehediye tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve
aksesuarları kontrol edilir ve incelenmek üzere Teknik Destek ekibimize
iletilir.
♦ Teknik ekip tarafından yapılan testler ve
incelemeler en fazla 1 hafta sürecektir.
♦ Test ve incelemeler sonucunda belirttiğiniz
şekilde sorunlu ürün durumu tespit edilirse, tercihiniz doğrultusunda ya ürün
yenisi ile değiştirilir, ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli”
tarafınıza geri ödenir. Bu durumdaki tüm kargo giderleri
Ehediye tarafından karşılanacaktır.
♦ Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı
hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse
ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi durumlarda tüm kargo
giderleri müşteri tarafından karşılanır.
♦ Ürününüzde belirtilen şekilde herhangi bir
sorun tespit edilmemesi durumunda ise ürünün çalıştırılması ile ilgili
müşteriye e-posta yolu ile bildirimde bulunarak ürünü müşteriye geri
göndeririz. Bu durumda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
♦ Teknik testler sonucunda ürün ile ilgili son
durum hakkında sizinle e-posta yolu ile iletişime geçilerek bildirimde
bulunulur. Sonuca göre değişimi yapılacak ya da sorunsuz olduğu tespit edilen
ürün için teslimat bilgisi istenir ve kargo gönderimleri için takip numarası
size iletilir. 3 iş günü içerisinde teslim alınmayan ya da güncel teslimat
adresi iletilmeyen ürünler 30 günlük beklemeye alınır ve ürünle ilgili hiçbir
işlem yapılmaz. 30 günlük bekleme süresi içerisinde teslim alınmayan ürünlerden
firmamız sorumlu değildir.
Eksik Ürün/Aksesuar
♦ Siparişleriniz için hazırladığımız
faturalarınız ürün paketleri üzerine yapıştırılır ve mail adresinize mail
olarak gönderilir.
♦ Eksik Ürün/Aksesuar durumlarında öncelikle
size ulaşan fatura ile teslim edilen paket içerisindeki ürünleri
karşılaştırarak kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Siparişinizde kısmi
teslimat (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi
de yapılmış olabilir. "Sipariş Takibi" sayfasından siparişlerinizin
kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.
♦ Kontrolleriniz sonrasında size eksik ürün
gönderimi yapıldığını tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14
gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine
"Siparişimde Eksik Ürün Var" şeklinde bize e-posta yolu ile
bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan ürün 3 iş günü içerisinde
adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
♦ Kontrolleriniz sonrasında satın aldığınız bir
ürünün herhangi bir parçasının eksik olduğunu tespit ettiyseniz teslimatın
gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine "Ürün
Aparatı/Aksesuarı Eksik" şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde
bulunmanız gerekmektedir, eksik olan parça üretici firmadan talep edilerek
3 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
Yanlış Ürün
♦ Siparişini verdiğiniz/faturanızda yazan ürün
ile teslim edilen ürün birbiri ile aynı değilse teslimatın gerçekleşmesinin
akabinde 14 gün içerisinde "İade ve Geri Gönderim" şeklinde
belirterek elif@chavin.com.tr adresine
bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
♦ Başvurunuzun ardından size ilettiğimiz
"kargo gönderi kodu" ile yanlış ürünü bize kargo ücreti ödemeden geri
gönderebilirsiniz.
♦ Ürün firmamız tarafından teslim
alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları incelenmek üzere tedarikçi firma ve
lojistik kontrolüne alınır. Üründe/ambalajında herhangi bir bozulma tespit
edilmemesi halinde ise doğru ürün adresinize kargo ücretsiz gönderilir.
♦ Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe
herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi
alınabilir.