Çok Al Tek Kargo Ücreti Öde
Çok Al Tek Kargo Ücreti Öde
Çok Al Tek Kargo Ücreti Öde

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde "Ehediye Bilişim Hizmetleri A.Ş." adına, Sürat Kargo "1313134717" sözleşme numarası ile "Cevizlik mah. Muhtar Halit Kral sok. no:8/1A Bakırköy/İstanbul" adresine aşağıdaki koşullar dâhilinde sizin tarafınızdan iade nedeninizin olduğu bir yazı ile ve fatura çıktısı ile birlikte iade edebilirsiniz. (*) Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir ve varsa ilişkili hediye çekleri de iptal edilir. İade gerçekleştirmek istediğinizde işlemlerinizin aksamaması için lütfen elif@chavin.com.tr e-posta adresine bildirimde bulunun.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal kurum adına düzenlenmiş ise, iade ederken kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. Düzenlenen iade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

İade Koşulları
 
 Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının kullanılması için, ürünün ambalajının yeniden satılmaya uygun olması, ürünün bozulmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedirOrjinal ambalajı olmadan iade olarak gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.


Ürününüz firmamız tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, kontrol edilecektir.

İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda sizin için ürün bedeli tutarında hediye çeki tanımlanır ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Ürün bedelinin tarafınıza geri ödenmesini tercih ederseniz; eğer ödeme şekliniz “Kredi Kartı” ise; para iadesi online olarak kredi kartınıza yapılacaktır. Ödeme şekliniz “Havale/EFT”  ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numarasına ait hesabınıza para iadesi yapılır. İade tutarınızın hesabınıza/kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Hasar Görmüş/Deforme Ürün
Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar ya da ambalaj deformesi olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz. Aldığınız ürün "hasarlı" ya da ambalajı "deforme" ise bunun için "Kargo Hasar Tespit Tutanağı" gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız "hasar bildirimi" kabul edilmeyecektir.
 
Kargo tarafından firmamıza, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve ürün tutarı değerinde “para iadesi” gerçekleştirilecektir

Arızalı/Bozuk Ürün
 
Teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine e-posta atarak ürünün arızalı/bozuk olduğunu mutlaka bize bildirmeniz gerekmektedir.

Fatura çıktısı ve Arızalı Ürününüzle ilgili bir yazı yazarak arızalı/bozuk olduğunu düşündüğünüz ürün ile birlikte bize göndermeniz gerekmektedir. Aşağıdaki adrese, yine aşağıda bildirilen kargo firmaları ile karşılarındaki anlaşma numarasını belirtip alıcı ödemeli gönderebilirsiniz:

Ehediye Bilişim Hizmetleri A.Ş.

Cevizlik mah. Muhtar Halit Kral sok. no:8/1A Bakırköy/İstanbul
Sürat Kargo Kargo Kodu :  1313134717


Kargo ile göndermiş olduğunuz arızalı/bozuk bildirimi yapılan ürün Ehediye tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilir ve incelenmek üzere Teknik Destek ekibimize iletilir.
 
Teknik ekip tarafından yapılan testler ve incelemeler en fazla 1 hafta sürecektir.
 
Arıza tespiti sırasında bilgi almak amacıyla sizinle e-posta ile iletişime geçilecektir. 3 iş günü içerisinde size ulaşamamamız durumunda ürününüz teknik çalışmalara devam edilmeksizin 30 günlük beklemeye alınır ve cihazla ilgili bir işlem yapılmaz.
 
Test ve incelemeler sonucunda belirttiğiniz şekilde sorunlu ürün durumu tespit edilirse, tercihiniz doğrultusunda ya ürün yenisi ile değiştirilir, ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Bu durumdaki tüm kargo giderleri Ehediye tarafından karşılanacaktır.
 
Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
 
Ürününüzde belirtilen şekilde herhangi bir sorun tespit edilmemesi durumunda ise ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye e-posta yolu ile bildirimde bulunarak ürünü müşteriye geri göndeririz. Bu durumda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
 
Teknik testler sonucunda ürün ile ilgili son durum hakkında sizinle e-posta yolu ile iletişime geçilerek bildirimde bulunulur. Sonuca göre değişimi yapılacak ya da sorunsuz olduğu tespit edilen ürün için teslimat bilgisi istenir ve kargo gönderimleri için takip numarası size iletilir. 3 iş günü içerisinde teslim alınmayan ya da güncel teslimat adresi iletilmeyen ürünler 30 günlük beklemeye alınır ve ürünle ilgili hiçbir işlem yapılmaz. 30 günlük bekleme süresi içerisinde teslim alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir.

Eksik Ürün/Aksesuar
Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri üzerine yapıştırılır ve mail adresinize mail olarak gönderilir.
 
Eksik Ürün/Aksesuar durumlarında öncelikle size ulaşan fatura ile teslim edilen paket içerisindeki ürünleri karşılaştırarak kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Siparişinizde kısmi teslimat (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. "Sipariş Takibi" sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.
 
Kontrolleriniz sonrasında size eksik ürün gönderimi yapıldığını tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine "Siparişimde Eksik Ürün Var" şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan ürün 3 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
 
Kontrolleriniz sonrasında satın aldığınız bir ürünün herhangi bir parçasının eksik olduğunu tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine "Ürün Aparatı/Aksesuarı Eksik" şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan parça üretici firmadan talep edilerek 3 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.

 

Yanlış Ürün


Siparişini verdiğiniz/faturanızda yazan ürün ile teslim edilen ürün birbiri ile aynı değilse teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde "İade ve Geri Gönderim" şeklinde belirterek elif@chavin.com.tr adresine bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
Başvurunuzun ardından size ilettiğimiz "kargo gönderi kodu" ile yanlış ürünü bize kargo ücreti ödemeden geri gönderebilirsiniz.
Ürün firmamız tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları incelenmek üzere tedarikçi firma ve lojistik kontrolüne alınır. Üründe/ambalajında herhangi bir bozulma tespit edilmemesi halinde ise doğru ürün adresinize kargo ücretsiz gönderilir.

Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi alınabilir.