TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI
Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14
gün içinde "Ehediye Bilişim Hizmetleri A.Ş." adına, Sürat
Kargo "1313134717" sözleşme numarası ile "Cevizlik mah.
Muhtar Halit Kral sok. no:8/1A Bakırköy/İstanbul" adresine aşağıdaki
koşullar dâhilinde sizin tarafınızdan iade nedeninizin olduğu bir yazı ile ve
fatura çıktısı ile birlikte iade edebilirsiniz. (*) Bu kapsamda geri
göndereceğiniz ürünler için herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz. İade
edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin
de aynı anda iade edilmesi gerekir ve varsa ilişkili hediye çekleri de iptal
edilir. İade gerçekleştirmek istediğinizde işlemlerinizin aksamaması için
lütfen elif@chavin.com.tr e-posta
adresine bildirimde bulunun.
(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal kurum adına düzenlenmiş ise, iade
ederken kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir.
Düzenlenen iade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV
şeklinde) düzenlenmelidir.
İade Koşulları
♦ Ambalajlı ürünlerde cayma
hakkının kullanılması için, ürünün ambalajının yeniden satılmaya uygun
olması, ürünün bozulmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Orjinal
ambalajı olmadan iade olarak gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
Ürününüz firmamız tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı,
aksesuarları, kontrol edilecektir.
İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz
doğrultusunda sizin için ürün bedeli tutarında hediye çeki tanımlanır ya
da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Ürün
bedelinin tarafınıza geri ödenmesini tercih ederseniz; eğer ödeme şekliniz
“Kredi Kartı” ise; para iadesi online olarak kredi kartınıza yapılacaktır.
Ödeme şekliniz “Havale/EFT” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numarasına
ait hesabınıza para iadesi yapılır. İade tutarınızın hesabınıza/kartınıza
yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Hasar Görmüş/Deforme Ürün
♦ Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe
fark edebileceğiniz bir hasar ya da ambalaj deformesi olup olmadığını kargo
görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir
tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı
ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz. Aldığınız
ürün "hasarlı" ya da ambalajı "deforme" ise bunun için
"Kargo Hasar Tespit Tutanağı" gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için
yapacağınız "hasar bildirimi" kabul edilmeyecektir.
♦ Kargo tarafından firmamıza, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve ürün tutarı değerinde “para
iadesi” gerçekleştirilecektir
Arızalı/Bozuk Ürün
♦ Teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine e-posta
atarak ürünün arızalı/bozuk olduğunu mutlaka bize bildirmeniz gerekmektedir.
♦ Fatura çıktısı ve Arızalı Ürününüzle ilgili bir yazı yazarak arızalı/bozuk olduğunu düşündüğünüz ürün ile birlikte bize göndermeniz
gerekmektedir. Aşağıdaki
adrese, yine aşağıda
bildirilen kargo firmaları ile karşılarındaki anlaşma numarasını belirtip alıcı ödemeli gönderebilirsiniz:
Ehediye Bilişim Hizmetleri
A.Ş.
Cevizlik mah. Muhtar Halit Kral sok. no:8/1A
Bakırköy/İstanbul
Sürat Kargo Kargo Kodu : 1313134717
♦ Kargo ile göndermiş olduğunuz arızalı/bozuk bildirimi yapılan ürün Ehediye tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilir ve incelenmek üzere
Teknik Destek ekibimize iletilir.
♦ Teknik ekip tarafından yapılan testler ve incelemeler en fazla 1 hafta sürecektir.
♦ Arıza tespiti sırasında bilgi almak amacıyla sizinle e-posta ile iletişime geçilecektir. 3 iş günü içerisinde
size ulaşamamamız
durumunda ürününüz teknik çalışmalara devam edilmeksizin 30 günlük beklemeye alınır ve cihazla ilgili bir işlem yapılmaz.
♦ Test ve incelemeler sonucunda belirttiğiniz şekilde sorunlu ürün durumu tespit edilirse, tercihiniz
doğrultusunda ya ürün yenisi ile değiştirilir, ya da 3 iş
günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Bu durumdaki tüm
kargo giderleri Ehediye tarafından karşılanacaktır.
♦ Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
♦ Ürününüzde
belirtilen şekilde herhangi bir sorun tespit edilmemesi
durumunda ise ürünün çalıştırılması ile
ilgili müşteriye e-posta yolu ile bildirimde
bulunarak ürünü müşteriye geri göndeririz. Bu durumda tüm kargo giderleri
müşteri tarafından karşılanır.
♦ Teknik testler sonucunda ürün ile ilgili son durum hakkında
sizinle e-posta yolu ile iletişime geçilerek bildirimde bulunulur. Sonuca göre değişimi yapılacak ya
da sorunsuz olduğu tespit edilen ürün için
teslimat bilgisi istenir ve kargo gönderimleri için takip numarası size iletilir.
3 iş günü içerisinde teslim alınmayan ya da güncel teslimat
adresi iletilmeyen ürünler 30 günlük beklemeye alınır ve ürünle
ilgili hiçbir işlem yapılmaz. 30 günlük bekleme süresi içerisinde teslim
alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir.
Eksik Ürün/Aksesuar
♦ Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri üzerine
yapıştırılır ve mail adresinize mail olarak gönderilir.
♦ Eksik Ürün/Aksesuar durumlarında öncelikle size ulaşan fatura ile
teslim edilen paket içerisindeki ürünleri karşılaştırarak kontrol etmenizi önemle rica
ederiz. Siparişinizde kısmi
teslimat (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış
olabilir. "Sipariş Takibi" sayfasından siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini
ve ürün durumunu
kontrol edebilirsiniz.
♦ Kontrolleriniz sonrasında size
eksik ürün gönderimi yapıldığını tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde elif@chavin.com.tr adresine
"Siparişimde Eksik Ürün Var" şeklinde bize e-posta yolu ile
bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan ürün 3 iş günü içerisinde
adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
♦ Kontrolleriniz sonrasında satın aldığınız bir ürünün
herhangi bir parçasının eksik olduğunu tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin
akabinde 14 gün içerisinde
elif@chavin.com.tr adresine
"Ürün Aparatı/Aksesuarı Eksik" şeklinde bize e-posta yolu ile
bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan parça üretici firmadan talep
edilerek 3 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
Yanlış Ürün
♦ Siparişini verdiğiniz/faturanızda yazan ürün ile
teslim edilen ürün birbiri ile aynı değilse teslimatın gerçekleşmesinin
akabinde 14 gün içerisinde "İade ve Geri Gönderim" şeklinde
belirterek elif@chavin.com.tr adresine
bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
♦ Başvurunuzun ardından size ilettiğimiz "kargo
gönderi kodu" ile yanlış ürünü bize kargo ücreti ödemeden geri
gönderebilirsiniz.
♦ Ürün firmamız tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları incelenmek üzere tedarikçi firma
ve lojistik kontrolüne alınır. Üründe/ambalajında herhangi bir bozulma tespit edilmemesi halinde ise doğru ürün
adresinize kargo ücretsiz gönderilir.
♦ Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi
verilerek iadesi alınabilir.